„Teachers do not realise how successfully they are already supporting the pupils“ – Leseprobe

„Teachers do not realise how successfully they are already supporting the pupils.“ – Leseprobe aus "Managing Challenging Behaviour in Schools"

Wie können Lehrkräfte und pädagogische Fachkräfte mit schwierigen Situationen in Schulen umgehen? Wie können sie die daraus resultierenden Konflikte bewältigen? Eine Leseprobe aus „Managing Challenging Behaviour in Schools. Educational Insights and Interventions“ von Ulrike Becker. Lesen Sie einen Ausschnitt aus dem zweiten Kapitel „Pupils with aggressive behaviour: Behaviour towards teachers” auf unserem englischprachigen Blog.

 

Hier lesen: www.budrich.de/en/news/becker-reading-sample

 

Über „Managing Challenging Behaviour in Schools. Educational Insights and Interventions“

Challenging behaviour of children and adolescents in everyday school life is often a sign of the difficult life situations in which they grow up. For teachers and educational professionals, dealing with the resulting conflicts is the biggest challenge. This book presents approaches and solutions for understanding and acting in difficult educational situations at school. In addition, an inclusive support approach offers impulses for school development to prevent challenging behaviour.

 

Eine deutsche Ausgabe erschien 2023 unter dem Titel „Auffälliges Verhalten in der Schule. Pädagogisches Verstehen und Handeln“.